Hned od rána se celý tým připravoval na technické a administrativní přejímky, které čekaly jak na závodní stroje, tak na doprovodná vozidla. Mechanici a jezdci tak dolaďovali poslední detaily.
Na bugině Pepy Macháčka se provádělo utěsnění proti vodě, proběhla kontrola náplní, výměna svíček a dopakování potřebných věcí do bočních brašen, které byly pro transport na lodi prázdné.
Na motocyklu Rudolfa Lhotského se hlavně kontrolovaly náplně, přezouvaly se pneumatiky, kontrolovala se kompletní elektroinstalace, navigace a dolaďovaly se polepy.
Na motocyklu Davida Pabišky se repasoval podvozek od KTM, přezouvaly se pneumatiky a udělal se kompletní standardní servis, kontrola náplní, přístrojů, doplnění povinné výbavy od pořadatele atd. David si již tradičně dolepil na motocykl samolepky od svých dětí.
Po obědě celý tým zamířil do haly, kde proces přejímek probíhal. Nejdříve bylo nutné absolvovat administrativní část, která se týkala i doprovodných vozidel a jejich posádek. Jedná se například o kontrolu technických průkazů, pojištění, telefonních čísel, údajů o jednotlivých členech týmu. Tato část proběhla pro všechny členy týmu velmi hladce.
Poté se jezdci odebrali s technikou do vedlejší haly, kde na ně čekali komisaři a technické přejímky. David Pabiška neměl se zástupci pořadatele sebemenší problém. Rudolf Lhotský se díky maratonské kategorii u pořadatelů zdržel o trochu déle, ale i on zvládl proces technických přejímek úspěšně a může se již bez starostí těšit na start své první Rallye DAKAR.
Matador Josef Macháček s navigátorem Martinem Plechatým čekali na technických přejímkách nejdéle. Josef Macháček se již s některými pořadateli zná a technické přejímky jsou pro něho již rutinní záležitostí. I jejich bugina prošla bez výhrad komisařů a mohla být převezena do parc fermé, kde bude čekat do startu prologu.
Všichni se shodli na tom, že i přesto, že přejímky byly dnes zdlouhavé, byly to jedny z těch historicky kratších. Jedním z důvodů je kvalitní příprava na tuto zahajovací část Rallye DAKAR, která byla, jak vidno, velmi kvalitní.
Hned od rána se celý tým připravoval na technické a administrativní přejímky, které čekaly jak na závodní stroje, tak na doprovodná vozidla. Mechanici a jezdci tak dolaďovali poslední detaily.
Hned od rána se celý tým připravoval na technické a administrativní přejímky, které čekaly jak na závodní stroje, tak na doprovodná vozidla. Mechanici a jezdci tak dolaďovali poslední detaily.
Na bugině Pepy Macháčka se provádělo utěsnění proti vodě, proběhla kontrola náplní, výměna svíček a dopakování potřebných věcí do bočních brašen, které byly pro transport na lodi prázdné.
Na motocyklu Rudolfa Lhotského se hlavně kontrolovaly náplně, přezouvaly se pneumatiky, kontrolovala se kompletní elektroinstalace, navigace a dolaďovaly se polepy.
Na motocyklu Davida Pabišky se repasoval podvozek od KTM, přezouvaly se pneumatiky a udělal se kompletní standardní servis, kontrola náplní, přístrojů, doplnění povinné výbavy od pořadatele atd. David si již tradičně dolepil na motocykl samolepky od svých dětí.
Po obědě celý tým zamířil do haly, kde proces přejímek probíhal. Nejdříve bylo nutné absolvovat administrativní část, která se týkala i doprovodných vozidel a jejich posádek. Jedná se například o kontrolu technických průkazů, pojištění, telefonních čísel, údajů o jednotlivých členech týmu. Tato část proběhla pro všechny členy týmu velmi hladce.
Poté se jezdci odebrali s technikou do vedlejší haly, kde na ně čekali komisaři a technické přejímky. David Pabiška neměl se zástupci pořadatele sebemenší problém. Rudolf Lhotský se díky maratonské kategorii u pořadatelů zdržel o trochu déle, ale i on zvládl proces technických přejímek úspěšně a může se již bez starostí těšit na start své první Rallye DAKAR.
Matador Josef Macháček s navigátorem Martinem Plechatým čekali na technických přejímkách nejdéle. Josef Macháček se již s některými pořadateli zná a technické přejímky jsou pro něho již rutinní záležitostí. I jejich bugina prošla bez výhrad komisařů a mohla být převezena do parc fermé, kde bude čekat do startu prologu.
Všichni se shodli na tom, že i přesto, že přejímky byly dnes zdlouhavé, byly to jedny z těch historicky kratších. Jedním z důvodů je kvalitní příprava na tuto zahajovací část Rallye DAKAR, která byla, jak vidno, velmi kvalitní.