Státní svátek 28.10., tedy den vzniku samostatného československého státu, strávil tým prací na přípravě. Každý člen týmu řešil jemu přidělené úkoly. Mechanici si vybírali potřebné nářadí od společnosti Würth a řešili jeho umístění v servisních vozech. Zkoušela se také servisní technika, osvětlení, elektrocentrály, nakládání všech věcí a doplňoval se seznam vybavení, které je nutné ještě doplnit.
Jezdci a ostatní členové týmu BARTH Racing také ladili rozmístění bivaku, tak aby vše bylo dokonale připravené. Bivak musí být vždy postaven stejně, aby práce pro celý tým byla co nejjednodušší a nejefektivnější. Důležité je přesné rozmístění vozů a stanů, které tvoří veškerý manipulační prostor pro celý tým. Bivak je rozdělen na tři části. První část tvoří zázemí pro motorkáře Davida Pabišku a Rudu Lhotského, druhou část, tedy druhé servisní vozidlo s vlastním stanem je pak pro Josefa Macháčka a Martina Plechatého, kteří jedou v bugině Optimus. Součástí bivaku je také odpočinková zóna, která slouží i jako mediální zázemí, tedy hlavně pro rozhovory s jezdci po každé etapě a zhodnocení dosavadního průběhu rallye. Hodně práce čekalo na mechaniky a jezdce také s přípravou pneumatik na motorky a jejich naložení na servisní vozy tak, aby se vše vešlo.
Celý den všichni zhodnotili velmi pozitivně a tak nás těší, že veškerá dosavadní příprava probíhá dle plánu. Jezdci se nyní budou soustředit na doladění své techniky a poslední tréninky. Tato příprava se bude ještě jednou opakovat při definitivním dobalení veškerých věcí a techniky před odjezdem do Le Havru, kde proběhnou dne 20.11. přejímky a nalodění materiálu do Jižní Ameriky.